Het is nu 03-28-2024, 07:42 PM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)


Discussie is gesloten 
 
Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Designers Forum
02-04-2010, 02:27 PM
Bericht: #1
Designers Forum
Zelf heb ik natuurlijk ook een forum buiten deze.
Hij bevat een uniek design en vele betaalde plugins! Smile

http://www.designersforum.nl

Meld je gerust aan, want heb jij verstand van designen en kan je goed mensen helpen en misschien proberen om het actief te krijgen, dan word jij daar moderator.

Mvg
Paul
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
02-04-2010, 03:43 PM
Bericht: #2
RE: Designers Forum
Ziet er goed uit hoor, al is het me iets teveel roze. Doet me denken aan een andere site trouwens. Maar buiten dat, het is een mooie start! Wink

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
02-05-2010, 12:27 AM
Bericht: #3
RE: Designers Forum
welke andere site? deze template is uniek

Mvg
Paul
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
02-05-2010, 12:36 AM
Bericht: #4
RE: Designers Forum
Vond m veel weg hebben van de geenstijl website, maar zie dat die inmiddels erg veranderd is. Maar nog wel de zelfde kleur roze die erin zit zo op het eerste gezicht Wink

Give a skeptic an inch and he'll measure it.
[Afbeelding: signature.php]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
02-06-2010, 12:52 AM
Bericht: #5
RE: Designers Forum
we maken hem binnenkort blauw

Mvg
Paul
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
02-06-2010, 01:19 AM
Bericht: #6
RE: Designers Forum
Ik had hem gisteren al gezien, maar had toen geen tijd om een bericht achter te laten...
Dus vandaag heb ik hem weer even bekeken om een reactie te plaatsen, maar eerst een vraag...

Is er wat veranderd sinds gisteren? Om de 1 of andere reden heb ik het idee dat het wat minder overzichtelijk is geworden... Maar dit kan ook aan mij liggen, omdat ik het maar even heb gezien...

Verder vind ik het een mooie layout, alleen een beetje te fel roze... Als ik er te lang naar kijk, begin ik zelfs last van mijn ogen te krijgen...

http://www.robinkuiper.eu
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
02-06-2010, 11:16 AM
Bericht: #7
RE: Designers Forum
(02-06-2010 01:19 AM)Robin schreef:  Ik had hem gisteren al gezien, maar had toen geen tijd om een bericht achter te laten...
Dus vandaag heb ik hem weer even bekeken om een reactie te plaatsen, maar eerst een vraag...

Is er wat veranderd sinds gisteren? Om de 1 of andere reden heb ik het idee dat het wat minder overzichtelijk is geworden... Maar dit kan ook aan mij liggen, omdat ik het maar even heb gezien...

Verder vind ik het een mooie layout, alleen een beetje te fel roze... Als ik er te lang naar kijk, begin ik zelfs last van mijn ogen te krijgen...
We hebben "sideboxes" toegevoegd (tijdelijk) Dit zal vast de oorzaak zijn dat het minder overzichtelijk is.

Ik hoor veel mensen over het roze en daarom gaan we al dat roze ook in een 2e versie blauw doen.

Mvg
Paul
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
02-06-2010, 04:43 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-06-2010 om 04:43 PM door Robin.)
Bericht: #8
RE: Designers Forum
(02-06-2010 11:16 AM)Paulos schreef:  We hebben "sideboxes" toegevoegd (tijdelijk) Dit zal vast de oorzaak zijn dat het minder overzichtelijk is.

Ik hoor veel mensen over het roze en daarom gaan we al dat roze ook in een 2e versie blauw doen.

Ja, die sideboxen zullen het zijn inderdaad...
En opzich is dat roze niet eens zo lelijk, alleen een beetje te fel!

http://www.robinkuiper.eu
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
02-07-2010, 01:44 AM
Bericht: #9
RE: Designers Forum
Zou jij een betere kleurcode kunnen geven? Maar ik denk dat we het toch blauw doen (of groen) Tongue

Mvg
Paul
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
04-03-2011, 04:26 PM
Bericht: #10
RE: Designers Forum
Ik ben een tijdje afwezig geweest, maar inmiddel heb ik designersforum.nl (voor een bak geld) verkocht en dus kan dit topic wel gesloten worden haha.

Mvg
Paul
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Discussie is gesloten 


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)